110211

Klev upp just efter 11 idag. Men det var vara för att jag tvingade mig själv upp. Tyckte att det räckte med sömn för inatt. Blir trött om jag sover för lite och för mycket. Jobbig situation det där. Men har räknat ut att mellan 7-8 timmar per natt är lagomt för mig. Helst 7,5. Men att ställa klockan på 08.30 på en ledig dag fanns inte ens på kartan. Men om jag tänker efter så hade det nog varit det bästa för min egen skull i slutändan. Denna fredagskväll blir lugn, trots att jag blivit bjuden på två säkert roliga fester. Men ska man upp och köra bil till Byske och sedan jobba några timmar imorgon så har jag valt istället att tillbringa kvällen på Edda. För att förhoppingsvis se herrarna ta 3 poäng. Nu ska jag se klart ice age 2 som jag påbörjade igår kväll. Sen så får vi se vad dagen har att erbjuda. Hade kanske tänkt dra och åka skridskor men det kändes inte så kul när det är så kallt ute. Blir nog en inomhusaktivitet. Som att plugga? Ball.



Grattis till Krille & Junker som fyller hela 44 år idag, alltså tillsammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0