Måndag

Ena dagen så vinner man med 6 mål, den andra dagen så förlorar man med 6 mål, hm tycker nästan att div.2 serien detta år är väldigt ojämn. Alla Skellefteålag åkte då på stryk igår söndag. Så vi var ej ensam.

Ny vecka. UTAN PLUGG. Känns som lite konstigt men varje gång jag kommer på att jag inte behöver plugga så blir jag lika glad. Idag ska jag packa det sista, för som det ser ut just nu, så får jag igen nycklarna till lägenheten redan imorgon!! Thihih. Annars jobbar jag 16-01. Härligt pass, svar ja. Luciacupen väntar i gympasalen och då är även badhuset öppet för alla svettiga innebandyspelande ungdomar. Kan bli en rolig kväll!
Nu är då hösten över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0