22:a december

Färden mellan Skellefteå och Uppsala idag gick utmärkt. Lite tråkigt att resa själv, tur jag hade laddat ipoden med några nya och bra låtar. När jag hoppade av bussen i denna stad så kände jag knappt igen mig. Dom bygger nytt en gång och det är jämt. Men snyggt blir det.

Sitter nu i mormor Dagnys soffa och glor på filmen "Nu är det jul igen" Har jobbat och gjort klart med mitt extra jobb för den här veckan, medans dom andra har klätt granen och lagt paketen under. Myspys.
IMORGON BLIR DET HÄNG PÅ IKEA!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Joo vi gör det. Ha det så mysigt med familjen och kör fösiktigt hem.

2011-12-23 @ 17:49:54
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0