13:onde december

Lucia, ja. Kom i säng kring 02.00 inatt. Bestämde mig innan läggdags att jag skulle ta mig upp till Byske kyrka klockan 09.00 denna tisdag för att se 9:ornas framträdande. Men lyckades på något sätt glömma bort att ställa väckaren så vaknade 09.59, lite för sent med andra ord. Sist jag såg lucia live var på Fyrishov i Uppsala förra året, känns som en evighet sen. Detta år misssa jag lucia totalt. Klantigt.
Helloooooo, fick tillbaka min lägenhet idag!!!! Har varit och fixat och donat lite grann i den idag, ska dit imorgon med. Nu går jag som mest bara och väntar på att få bli av med en hel del grejer som inte tillhör mig. Är mest bara ivägen och tar massa plats. Till veckan får vi det överstökat.
Onsdag:
Jobb 07-12. Lägenheten 13-19. Träning 19.30-21.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0