Jalla jalla

Har just insett att jag slösat bort 4 år på en kille som inte riktigt har alla hemma. Tycker verkligen synd om honom. Tycker synd om mig själv också, hur jävla dum får man vara. Och varför lyssnade jag inte på mina familjemedlemmar och nära vänner som hela tiden varnat mig. Men jag har ju som inte någon att jämföra med, & det är ju såklart lätt att lura någon som inte har någon erfarenhet utav förhållande och dess innehåll. Men vad är kärlek egentligen? Tror inte att jag upplevt riktigt kärlek. Bara fejk.
Är det nu man ska skära sig i handleden? Skulle ju kunna vara så men det är nog det sista jag ska göra. Kände typ att livet just har börjat. Känner mig fri på något sätt & det känns för jävla bra. Åker snart utomlands också. Kunde inte komma mer lägligt. GE mig allt av livet!

Kommentarer
Postat av: men-haters fanclub.com

Älskling, du vet att du är den bästa och förtjänar detsamma!!!! alla pussar i världen till dig, bara dig! PUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-11 @ 08:12:24
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Rebb

Det kommer bli en underbar resa! :)

2011-08-11 @ 10:04:20
Postat av: Johanna

Älskar dig! Finns alltid här om det är något.

2011-08-11 @ 16:14:00
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack mina fina flickor! Och ja Rebb, det ska vi se till att det blir!

2011-08-11 @ 16:38:21
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Carro

Älskar dig vännen!

2011-08-12 @ 11:35:31
Postat av: emelieli

Guld att du känner så Sanna, är så jäkla starkt av dig! Fast man har dalar och är depp så kan det bara bli bättre :) Killar är crap. Kram på dig.

2011-08-17 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0