TråkigaMåndag

Sommarens regnigaste dag, därmed också sommarns segaste dag. Sa till mina arbetskamrater att jag skulle kunna byta till vilket innejobb som helst denna dag. Kändes så för stunden. Men nu när jag tänker efter så skulle jag nog inte byta till vad som helst. Var ute mesta dels av dagen men gjorde också en stor städning i vårt fina gräsklipparförråd. For fram och tillbaka till ÅVC (Återvinningscentralen) för att slänga både det ena & det andra.
Denna måndagskväll när jag ej är sugen på att vara ute så har jag påbörjat en skoluppgift och gått igenom lite siffror gällande mitt extra jobb. Sen är jag som vanligt extra trött på måndagar så snart kommer jag att vandra vidare till soffan för att slå igång en film. Passar perfekt att mysa ner sig framför tv:en en sådan här kväll.
För två veckor sedan stod jag & klagade på hur jävla varmt det var denna dag när vi vattnade blommor. Idag skulle jag mer än gärna spola tillbaka till denna dag. På just detta kort har jag halv mycket kläder på mig, men det är för att en arbetskamrat tagit en hel del kort på mig till en skoluppgift, därför var det viktigt att jag hade på mig rätt klädsel också. Vill ju inte få underkänt pga min klädsel ;)
Stoooooorn.
Kolla oljan kan jag också.
& rensa ogräs är jag kung på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0