23.44

Hängde kvar någon timme extra på jobbet igår för att bubbla med Fredde & Erik som kommit hem från Göteborg. Kände att det var dags att kliva upp när vi hade fått värsta russinhuden. 2 timmar känns.

Idag onsdag har jag jobbat 13-20. Oerhört lugnt på badhuset, kan det bero på denna parasit? Tror att folk tror att alla badhus har haft stängt, men det är ju fakiskt bara Eddahallen & Örjans. Inte vårt lilla badhus i Byske :)

Hur som haver så är jag nu ledig i 5 dagar! Inge jobb, ingen skola & inga skoluppgifter ska göras. Istället så följer jag med Lars-Anders till Arvidsjaur. Sen vad som händer där vetefan, någon typ av påskfest lär det bli ialf.


Jag kanske borde styra upp min frilla igen? Synd att luggen växer som ogräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0