!

PROVET ÄR ÖVER! Eller? Kanske inte, fan. Kan verkligen inte på rak arm säga att jag kommer att få godkänt, men jag skrev på alla frågor ialf. Men sen om svaret var rätt eller fel är ju en annan sak. Aja, jag lär hålla tummarna. Vi får en till chans om det skulle vara så att jag failat men det skulle vara oerhört skönt att få det överstökat. 

Brukar ju jobba tisdagar men vi hade skola till 17, vilket innebär att jag skulle vara i Byske kl 18, (med buss) och jag får bara jobba till 20.00. Så att fara till Byske för att jobba 2 timmar skulle typ innebära Lön & utgifter= plusminusnoll. Icke värt. Dessutom måste jag plugga. Har nyss gjort bort ett prov och det första jag måste göra är att plugga igen, amen kul. Så min kväll kommer att spenderas på plugg, givetvis kommer hockeyn vara på i bakgrunden. Blir det ingen vinst ikväll så känns det långt ifrån bra. Kom igen AIK.

 

Kommentarer
Postat av: Liger

Best wishes for you for sure :)

2011-04-12 @ 19:14:58
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0