Underbart bra helg

Kom igång sent med drickat igår, men ja jag var ju med Malin Jakobsson & ni som känner henne vet vilken tidsoptimist hon är. Hahha, ja tur hon är söt. Jag & Mallan hängde på Pez Pizzeria som dom så fint döpt Antons lya till,  med massa öldrinkande grabbar. Gick ut vid 22.00 och satan i gatan vilken lång kö det var. Säkert 200 meter. Men oj, så värt det var. Väl inne så vet jag inte riktigt vars tiden tog vägen för helt plötsligt var den 01.30 och då fick jag chansen att åka bil hem med Joppin så jag tog den chansen. Drack med måtta och köpte ingen alkohol på folkparken så idag är jag fit for fight & om någon timme drar jag, David & Johanna till kvällens festlokal och fixar & donar + kör en egen liten förfest. AVSLUTNINGSFEST MED VÄRLDENS BÄSTA IBK IKVÄLL!

HA EN BRA VALBORGSMÄSSOAFTON ! PUSS



Bild från Allstar för 2 veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0