Styrketräning

Varför går man och öppnar dörren till kylskåpet stup i kvarten!? Det är ju inte så att det har kommit dit något nytt sen man var där och kolla senast. Tror att det är något typ av önsketänkande att det ska stå en gräddtårta eller något liknande på en hylla i kylen. Sitter och pluggar som en tok. Gymprov om styrketräning på tisdag och jag har en hel del som jag måste nöta in i min tjocka skalle. Det är nog därför som jag är också rycker i kylskåpshandtaget lite då och då. Jag är rastlös. Klockan är just efter ett och jag har dessutom tvättid kl 14. YEY. Två - veckors tvätt.

Däremot vid 16 tiden händer det något lite mer spännande. Då kommer en kille vid namn Fredrik till mig för att kika på min lägenhet. Jag ska inte sälja läggan. Nej, jag ska förhoppningsvis hyra ut den under några månader framöver. Dels under sommaren för då kommer jag att jobba i Byske och då kan jag tycka att det är lika bra att jag bor där också och får spara några tusenlappar i månaden. Men man tar ju alltid en risk när man hyr ut sin lägenhet. Det blir ju slitage och grejer kan gå sönder, men jag kan tycka att man måste våga. Om det här paret ska flytta in i min lägenhet så kommer jag att lita på dom. 

Tillbaka in i plugg världen. Tjing. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0