Som ett barn

Idag har jag varit på ett ställe som jag inte varit på, på väldigt länge. Boda Borg! :)
Lyckades klara 7 banor idag. Halvbra kan jag tycka. Men en del är väldigt kluriga. Befann oss i berget i hela 4 timmar. Dessa timmar gick oerhört fort. Klarade som sagt inte alla banor (15 st) men istället så klarade vi sex gåtor & då skulle man få ett priiis. Detta extra inslag hade dom under påsken så det var ju inte så svårt att veta vad det var. Ett gulligt litet påskägg :) Jag, Jonna, Jonas & Lalla hade en trevlig onsdagkväll kan jag då tycka :)

Annars idag så har vi rensat ut och fixat till i förrådet. Imorgon ska det rensas i lägenheten. Förbereder lite inför min flytta nu när Lalla är hemma för han har ju också en hel del prylar lite här och där. Har hunnit göra ett första besök på Leos Lekland. Hoppade/klättrade/ åkte rutschkana med Sam & Benjamin så mycket att svetten bara rann. Men kul var det. Vill någon att jag ska vara barnvakt så kan jag ta ungen till Leos :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0