Perfekt väder..

..när man ändå måste sitta inne och plugga. Men att det snöar tycker jag ändå inte är helt okej. Kan inte vädergudarna inse att vintern faktiskt är över. Det är april nu och då ska det ej snöa.

Vaknade imorse just efter åtta av att jag trodde att jag skulle få en hjärtattack. Jonnas sån här grej som man använder sig av när man ska sy kläder, typ en docka, rasade i golvet och levde jävel. Och det var inte jag som puttade ner den utan det måste ha varit ett spöke? Men å andra sidan var det bra för det gjorde mig pigg och jag sov inte bort halva dagen. Men lite obehaligt var det allt.

Jobb 16-22 ikväll.













Johannas vante gick sönder och som ni kan se så hade vi väldigt roligt åt de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0