Påskhelgen






Några få bilder från Stenträsket utanför Arvidsjaur.

Måndag idag, "påsklovet" är snart över, imorgon blir det jobb.

Mina lediga dagar har innehållit en hel del sol, trevliga människor, påskmiddag bestående av 3-rätters, alkohol utan utgång, skoter, pimpling (ja, som ni kan se så fick jag en firre) höhöh, en bilresa på över 25 timmar fram och tillbaka till Uppsala, har överraskat världens bästa mormor vilket var väldigt bra. Anledningen till detta var för att Daniel (Lallas kompis) skulle sälja en bil i Sthlm och då passade jag på att åka med för att träffa mormor.

Har sovit några timmar idag, men är fortfarande trött. Ikväll så kommer IBK:are hit för att ha en liten möte. Dessutom ska det handlas en jävla massa, känns det som ialf. Får hoppas att mina student pengar räcker, haha

Annars taggar jag som fa-an till helgen, blev ju som sagt igen utgång denna helg, så då kör ja en 2-dagars denna den kommande helgen. Var då inte igår. Megafonenfest & avslutningsfest med IBK. Sa jag att jag längtar?



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du med på megafonfesten??

2011-04-25 @ 20:08:25
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0