Ovanligt härlig måndag

Det händer då inte så ofta att man är lite smått onykter en måndag. Men det är precis vad jag är just för tillfället. Anledningen till detta: Valters lås. Har ju nämnt någon gång då och då att jag kör vattengympa med en slutengrupp som kallar sig Valters lås. Det finns ett företag i Skell som heter så och den före detta ägaren till förtaget har dragit ihop ett gäng för att motionera och bara träffas socialt. Denna måndag var sista gången innan sommarn och då brukar dom ha en avslutningsmiddag, och då fick också jag följa med :) En tjej på snart 22 år och 20 gubbar på 65-70 år. Tror ni att jag hade det trevligt? OJA! Käkade älg, med mandelpotatis, kantarellsmör och någon härligt röd sås. + någon cider på de. Inte helt fel måndag. Sen som vanligt så är min pappa ofta ett samtalsämne för det är tamefan alltid någon som känner Leif Pettersson. Haha, tur världen är liten ;)

Nu ska jag plugga lite till? Typ. Och se BB. Puss



Pdol -06, en kväll jag inte minns.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0