Måndag

Har varit på lunchdate med Lallsson idag, sedan dumpade jag av honom på busstation för att han skulle hem till Arvidsjaur. Själv sitter jag hemma & väntar på att klockan ska bli 17.30 för då ska jag gå & snacka med min hyresvärd om att hyra ut min lägenhet i 2:a hand. Tycker ju inte att det borde vara något problem men man vet ju aldrig, blir nog förbannad om det skulle vara så att jag inte får hyra ut den. Behöver få hyra ut den så att jag slipper ta studielån till hösten, plus att det skulle vara jävligt skönt att slippa begränsa sig hela tiden & vara orolig över att man inte ska ha råd till mat i slutet av månaden.

Påtal om pengar så har Lalla verkligen skämt bort mig under denna helg. Man kan säga att han bjudit på allt och lite till. Tack babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0