V.38, ny skolvecka

I veckan är det skolvecka. Har idag varit på Ostviks massage och fått börja lära oss massera nacke & axlar. På onsdag ska vi köra igenom vaderna. Och hur skönt är det inte att få massage på vaderna??? Längtar! Upplägget är så att man ger massage i ungefär 30 min och sen får man massage i 30 min. Så håller man på i ungefär 2-3 timmar. Men blir faktiskt riktigt mör & trött!! Såg lika nyvaken ut varje gång jag var tvungen att stiga upp från massage bänken. På tal om massage bänk så har dom en på skolan som vi får turas om att låna. Men jag kom att tänka på att vi har ju en bänk på jobbet. Ska höra med Peppe om jag möjligvis kan få låna den! Om jag får låna den så ringer jag dig först Linda ;)



Måste bara få nämna att jag hatar Intersport.

Var där med laget för nästan exakt 3 veckor sedan.
Jag beställde då ett par skor.
En av personalen som jobbar där trodde att skorna skulle vara cirka en vecka bort.
För det första så har det nu gått tre veckor och för det andra så har vi fått veta att det kommer att dröja ytterliggare 3 veckor!?

Och fan, jag har ju beställt en dress där också, kommer förmodligen att få den när säsongen är slut!!!!

Funderar på att hämta mina grejer (när dom nu kommer) och aldrig sätta min fot där igen.
För nu blev jag less. Vill ha mina skor & kläder som jag betalat för!!


Jag är nästan lika arg som den här söta hunden.

Kommentarer
Postat av: lda0323

du är en kvinna med dina ord!

gillar't

2010-09-20 @ 22:20:56
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0