Dagens händelser

Shit, mitt huvud känns tungt, väldigt tungt.

Dagen började på Ostviks massage. Som jag nämnt tidigare så var det vadmuskelns tur att få sig en omgång.
Visst var det skönt, men på vissa ställen gjorde det otroligt ont. Har iallafall fått testa på känslan att både få & ge massage på vaderna.

Efter lunch fick vi besök av en kille vid namn Alf från Boden, stört skön kille. Han ska lära oss hur vi ska lära barn att simma på rätt sätt. Det var fyra av flera flera timmars undervisningen. Både i vattnet och på land. Liftade sedan med han till Byske & badhuset. Där jag förtillfället befinner mig. Har nyss kört vattengympa med en gäng. Och väntar nu på att avdelningarna ska tömmas på folk så att jag kan städa. Både tur i oturen att jag kan känna lugnet. Det är ju aldrig kul att stressa, men nu så har jag gott om tid eftersom att jag har ingen bil och måste vänta på 22.35 bussen. Kommer inte att komma hem till nyckel förren vid cirka 23.30 och då är ju frågan om det är för sent att lägga sig också se idol? Åh, det är ju så spännande nu så jag vill verkligen se! Hindret är morgondagen då det ska tillbringas flera timmar på eddahallen. Orkar inte vara trött när vi ska lyssna på prat om  vattenrening, klor, Ph-värde osv osv. Detta kommer nog att vara det tråkigaste under denna utbildningen.

Aja, jag får se om jag kommer att lyckas att slita mig från tv4play.se eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0