I Oslo

Söndagkväll & jag befinner mig i grannlandet Norge, Oslo för att vara exakt som jag nu gjort i 2 dagar.
& stannar här i 2 dagar till. Resan hit gick helt okej, bortsett från att jag fick värsta panikattacken. När jag skulle gå ombord på flyget till Oslo såg jag att folket runt omkring mig börjar plocka fram sitt pass osv och givetjävlavis hade jag inte med mig mitt. Började toksvettas! Men lyckligtvis räckte det med att bara visa upp biljetten. Men kom sedan att tänka på att jag kanske måste ha pass när jag ska ut från detta land? Men har frågat typ 10 st & körkortet räcker! Annars hade jag nog blivit fast här ett tag. Hahha

Jag & Lallsson har besökt Holmenkollen som är en stor skidanläggningen i Norge.
Hade tänkt fixa praktikplats här, som jag kanske nämnt, vet ej. Men det var inte lätt att veta vars eller vem man skulle fråga. Så ska försöka fixa fram nå typ av telefonnummer eller E-mail till någon anläggningen här runt omkring. Spelar som ingen roll vars jag praktiserar egentligen. Lär nog ändå får testa på samma arbetsuppgifter!

Idag så fyller Nina hela 27 år & vi har käkat grillat & givetvis tårta. En trudelut av den klassiska sången "ja, må hon leva" har hon också fått höra. Dock en lite sämre version för Amir verkar ha glömt bort hur sången går??
Redan glömt bort Sverige, frågetecken.

Vi hörs på tisdag kväll, när jag kommit hem.
För nu ska jag ägna resten av tiden åt min pojke.



Kommentarer
Postat av: ???????????????

HAR DOM TOPSHOP I OSLO????????????????????????

ba undra //inte linda

2010-09-06 @ 19:42:10
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0