Gårdagen drar vi ett sträck över

Bild från norran.se
Mitt dåliga humör stavas FÖRLUST.
Inte en liten sådan. Hammarängen ville mer än oss. Mycket mer.
Så det där med revansch kan vi stryka direkt. Gick verkligen inte som vi tänkt oss.
Dessutom brände jag en straff!? Kanske första & sista gången jag fick lägga en straff.
Hatar att jag tänker hur jag ska lägga den men gör en helt annan sak, som blir helt misslyckat givetvis.
Nu glömmer vi denna helg & går vidare.

Idag är det plugg som står på schemat.
I afton ska jag cykla upp till onoff för att kika på mobilen som jag visat i ett tidigare inlägg.
Sen umgås med Linda.
Sover trots allt inte bort dagen idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0