4-4

Första matchen avklarad. Resultat blev lika. Men om jag får säga min åsikt så tycker jag att vi borde ha vunnit.Jag kanske ska ta & sätta mina målchanser???? 1 Mål blev det tillslut & ett ass till Bea. Som var grym som forward. Riktigt kul att se. Nu är jag slut. Ska duscha & sen krypa ner i sängen för att se idol på tv4play.se Ska upp tidigt för att jobba några timmar, känner inte taggen. Men vad gör man inte för några extra slantar.

Annars är ni välkommna till eddahallen imorgon för att se våran match mot Hammarängen. Kl 16.00 tekas matchen igång. Då hoppas vi på seger!!

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Lalla

Haha Sanna :D du är så söt!! <3

2010-09-11 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0