2010-09-25

Jobb timmarna har gått bra, fort & smärtfritt. Hade hoppats på att simskolegruppen skulle bli så jämn som möjligt, att ungarna skulle ligga på ungefär samma nivå, men jag hade inte riktigt sådan tur. Två st märkte ut sig lite extra genom att att vara duktiga, medans två andra inte riktigt hade någon vattenvana. Men det är bara att improvisera och göra det bästa av situationen. Under allmäna badet fick jag jobba med EmelieLi vilket alltid går bra!

Har efter jobbet hunnit se syrrans fotbollsmatch, där dom vann med 3-0 och Jonna fick sätta en pyts.
Efter det satte pappa mig i jobb. Har sopat, spolat och vänt tillbaka båten på sin vinterplats.

Nu väntar jag på grillat, världens godaste mat och jag är as hungrig. SKYNDA

Sen drar jag till Linda för att mysa & se hockey, som vanligt hoppas man på vinst. Men dom har ju varit lite ojämna så det återstår att se om det blir 3,2,1 eller 0 poäng.

Ha en trevlig lördags kväll. Håj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0