2010-09-17

Sitter i soffan och gör klart den sista på min fritidsuppgift.
Har inte riktigt kommit in i den här med skola än.
Det här känns bara jobbigt, även fast det jag läsar om är ändå hyffsat intressant.
Det handlar om vår fritid och vad vi har för syn på den.
Det är väldigt roligt hur olika vi männsikor tänker och tycker egentligen. Men tur som fan att det inte spelar någon roll. Jag bestämmer över mitt liv & mina tankar medans du bestämmer över ditt.

Idag fredag är jag ledig, hela dagen.
Har därför bjudit hit familjen på middag. Blir inte något jätte avancerat bara något jätte gott ;)
Dessutom ska jag bjuda på FL efterrätten. Med massa frukt och bär som ska blandas med vitchoklad.
Åh, så gott! Har nog aldrig haft så här mycket frukt i min fruktskål någon gång.


Detta är en annan frukt efterrätt som vi åt på midsommarafton hemma hos Kristofferssons för flera hundra år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0