Yeey

Har ju inte nämnt någon om gårdagens resultat!! Skellefteå IBK 8 Skellefteå IBS 0. Ja det var ett härligt resultat. Dock gjorde man själv varken ett mål eller ett ass, men glad är man ändå. Alltid kul att spela innebandy. Tråkigt för min del att jag inte kan träna på torsdag= jobb. Och kan inte spela seriematchen mot Umeå City på lördag= Skola. Ja skola på en lördag!? Första & förhoppningsvis sista gången. Har vattengympa utbildning hela lördagen och hela söndagen. Det som jag tycker är tråkigt är att vi ska vara i Byske. Hade helst velat att vi fått vara i något annat samhälle för jag har (vilket jag tycker är pinsamt) endast badat på edda och i Byske. I Skehamn? I boliden? I Bure? Svar nej. Måste he mig dit någon gång. Speciellt nu när jag badar gratis på alla Skellefteå kommuns badhus. Har ju 1,5 år på mig. Så jag borde ha tid, lust & ork någon gång.

Denna onsdag har inte varit allt för händelserik. Sovit & sett typ 6 avsnitt av ni vet vad. (Desperate housewives) Är snart klar med andra säsongen. Har lånat tredje också av Rebban. Sen måste jag till hemmakväll för att låna de resterande 3 säsongerna. Tror att det är säsong 7 som börjat på tv:en nu?

Jobbat från 16 och väntar på att få avklara min sista timme nu. Funderar på att stanna kvar och basta & bubbla men kände inte för att göra det själv, men vi får se. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0