M som i måndag

Första dagen på edda gick riktigt bra. Tror att tre veckor där bara kommer att rinna förbi. Kommer nog att trivas nästan lika bra som fisken i vattnet. Men ska kanske inte säga något efter bara första dagen, vad som helst kan ju få mig att ändra min åsikt. Praktiserade iallafall mellan 08.00-16.00. Förmiddagen bestod av simskolor och vattengympa. Och eftermiddagen jobbade jag i Caféet. Gjorde mackor och negerbollar. Och försökte förstå mig på kassan. På badhuset i Byske har vi en vanlig kassa, på edda använder dom sig av ett system via datorn. Vi får väl se om jag får/kan/lyckas lära mig den.

Imorgon ska jag befinna mig utanför entren 06.00!? Fy fan, men slutar 14, så i slutändan känns det hyffsat skönt.

Ikväll rensar jag bland alla mina papper som jag fått från utbildningen. Har ingen koll alls på vad det är för papper. Var på stan och inhandlade en pärm så nu ska det bli lite ordning och reda :)

Efter det, så bänkar jag mig framför desperate housewives! Som vanligt när jag har lite tid över ;)

 
-08                                                                        -09

OCH IMORGON DRAR JAG OCH HÄMTAR UT KLÄDSELN FÖR HALLOWEEN 2010!!

Kommentarer
Postat av: lda0323

får jag låna outfiten till höger då/om jag tar examen 2013??????????? passar mig liksom rent titelaktigt hahaha njahfjghlekhtrlnmrlhöymjlry

2010-10-25 @ 20:21:02
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du något tips eller något att låna ut till halloween?

2010-10-26 @ 22:17:13
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0