Söndagafton

Myslördag tillsammans med Carro & Tessa igår. Såg hockeyn och tog det sedan väldigt lugnt i Carros lägga, detta tillsammans med chips & godis. Givet på en lördag! Hockeyresultatet ska man ju inte klaga på! Sitter alltid bra med en vinst. Synd bara att dom inte lyckades få in mer mål.

Säsongens tredje match spelades idag. Motståndet stod Vindeln för. Förlorade med ett x-antal mål. Jag brände två jävla frilägen. Emma i målet kastade en fin boll till mig som gjorde att jag blev fri men icket. Fan, hon förtjänade det där assisten!! Nästa gång så lovar jag att sätta den!!!

Är man inte arg och irriterad på en sak så är det en annan.

Ikväll umgås jag med tjejerna Carro, Malin & Sandra. Tur att man har riktigt goa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0