Leif, 50 år.


Grattis världens bästa pappa!
Nu har gubben gått och blivit 50 bast. Hälften av hundra = GAMMAL

Om några timmar drar jag, Regina, Bea, Rebban, Rigge & Alex till Arvidsjaur för att se seriematchen mellan K4 och IBK. I vanlig ordning så håller jag på IBK, även denna afton.

När vi kommer tillbaka till stan så ska jag lifta med mamma & pappa till Byske. Om mina syskon har lydigt mina order så ska det stå en gräddtårta med nonstop och gelehallon på bordet. Dessutom ska dom ha dukat fint och ställt fram ett paket på pappas plats. Tur att Jonnas planer blev inställda så att hon också kunde vara hemma i Byske denna afton. Vet ej om jag riktigt litar på mina bröder gällande tårtbakning och dukning, kan ju hända att tårtan är upp och ner eller nå liknande ;)

Aja, det här blir nog en bra dag. En roadtrip med 5 brudar & en kille på 5 år + tårta till kvällsfika.

Hoppas ni också får en lika bra fredag som jag! Ciaao.

Kommentarer
Postat av: q-visten

hälsa renbergarn grattis från sitt största fan!

undrar bara HUR DU KUNNAT UNDGÅ ATT IDOL LIVE SÄNDS 20:00 PÅ FREDAGAR DIN ÄCKLIGA LLLA INNEBANDYLUS

2010-10-08 @ 22:22:11
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0