Jag bara älskar...

...att kolla igenom gamla bilder och återskapa massa roliga minnen!
Tänkte visa ett få tal av alla mina bilder, det flesta är från högstadietiden!


Fest i Båtvik 05/06


Fest i båtvik 05/06


Fest i Båtvik 05/06


Inflyttningsfest på Odalgatan 8.


En av alla sommardagar i Hedfors.


Tuffa brudar.


Johanna 16 år


Johanna 16 år.


Sanna & Linda på kyrkgatan i Byske.


Grabbarna grus, skolavslutningen i 9:an.


Spelade uppvisningsmatch på Luciacupen, gympasalen i Byske.


Carro, Sanna & linda lirar vollyboll på stranden i Byske.


Stadsfesten 05?


Byskeskolan vann skolhockeyn på tjejsidan. Jag gick i åttan.


En söt lillebror på 12 år?


Cupvinnare med Kaifs j18 lag.


Ritkigt snygga...öhh trevliga tjejer! ;)


En väldigt blåsig kväll i Sundsvall.


Vi har det roligt en dag på Umeå fotbollsfestival.


Kusin Pontus & syster Jonna i Hedfors.


9C´s klassresa till Stockholm.


Hyffsat nöjd innebandyspelare med lite för stor tröja.


Turkiet -06. Kul att stå bredvid denna bruna & vältränade tjej!


Lilla söta Jonna i Malå.


En solig fotbollsdag i Byske.


En kallvinterdag i Malå.


Två söta tjejor hos Johanna?


Fest någerst.


Tjej förfest i bagarstugan i Frostkåge.


Examensfest på Lanternan.


Examensfest på Lanternan.


Första skolavslutningen på gymnasiet.


En av alla dagar/kvällar på havet. Oftast Joppin som kapten.


Fotbollsavslutning med Byskes damlag.

Fråga mig inte varför vissa bilder är svartvita, det var säkert coolt eller nå.

Städa/diska/laga middag är vad som väntar mig nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kortet med fåtöljerna är taget hos malin

2010-10-18 @ 20:54:53
Postat av: umeee

visst e de jag som snålåker på pakethållaren?

kände inte för att betala för en bussbiljett och min cykelkedja hade ju havererat minns jag HE HE

2010-10-23 @ 11:31:49
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0