2010-10-19


Sista skoldagen imorgon, sen blir det långhelg från skolan. Men jobbar gör man ju givetvis. Men det bästa får jag iallafall njuta av, SOVMORGON!! Idag har vi haft en lång föreläsning om träning, kost & hälsa. På eftermiddagen har vi för tredje gången befunnit oss på 360. Denna gång fick vi testa på ett konditionstest. Man cyklar och läsar av pulsen efter varje minut. Fick ett hyffsat bra resultat. Sedan fick dom som ville testa på ett coopertest, vilket innebär att man ska springa så långt som möjligt på 12 minuter. Men jag hoppade över det eftersom att jag nyss varit förkyld och kände att jag hellre tog ut min kraft på innebandyträningen vi nyss haft. Kanske inte så bra skyll. Men känner att jag vill kunna köra mitt bästa när man får en sådan chans. Är ganska övertygad om att fler chanser kommer att dyka upp.

Som sagt så hade vi träning betydligt tidigare än vi brukar ha. Brukar träna mellan 21.00 och 22.30, vilket innebär att jag skulle ha befunnit mig på eddahallen just nu, i vanliga fall. Men istället så har Gamla stan match där nu så vi fick ta deras tidigarelagda träningstid. Känns underbart skönt att kunna krypa ner i sängen nu om jag skulle vilja, men tänkte fika och se lite desperte housewives. Har inte mycket kvar på säsong tre nu!!!

Har pakat en väska för imorgon drar jag till Byske och stannar där till på lördag. Kände för lite gratis mat och orkar inte slösa pengar på bussen mellan Stan och Byske hela tiden. Intar bäddsoffan i några nätter!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0