V.46

Är väldigt besviken på praktikplatsen jag är på nu.
Det första Affe(Chefen på badhuset jag är på nu) sa till hela klassen sist vi träffades var att. "När ni är på praktik så ska ni inte jobba, ni ska inte ni ta en annans personals ansvar" Ja och vad tror ni att jag fick göra första dagen!? Jo ta mer ansvar än vad jag borde. Jag jobbade istället för en tjej som var sjuk. Visst, det är bra med pengar, det tackar jag inte nej till. Men det är och känns ändå fel. Dessutom var det tänkt att jag skulle jobba en delad tur. 07-30 - 11.30 & sedan 15.30 - 21.30. Alltså 4 timmars ledighet mitt på dagen. Och jag känner inte en jävel i Boden så vad skulle jag göra då?? Sätta mig på en parkbänk och glo på allt folk som går förbi!? Fan vad besviken jag blev. Men då kom han med den smarta iden att jag kunde ju stanna kvar och praktisera dessa timmar. Jaha tänkte jag och gjorde givetvis det. Han hade alltså tänk att jag skulle vara på Nord Poolen från 07.30 - 21.30. Sjukt. Efter simskolan, kring 18.00 så killen som jag jobbade med att jag kunde gå hem. Tack för det.

Annars så ser veckan ut på följande sätt:
Tisdag: 11.00-21-00
Onsdag: 08.30 - 17.30.
Torsdag: 11.30 - 21.30.
Fredag_ 07.30 - 12.00. Slutar tidigare på fredag för att jag ska till vårdcentralen i Byske och spola ur öronen.


Längtar redan till fredag, då är jag ledig i fyra dagar. Behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0