Min söndag

Bakissöndag/slappsöndag.

Blev väckt femtielva gånger imorse. Först klockan 07.30 av Eddahallen. Fick förfrågan om jag ville jobba denna söndag men jag var tvungen att vara ärlig. Hade knappt sovit 3 timmar, hade varit ut och kände inte att jag skulle palla att jobba i en simhall och allt ansvar som det innebär. Så jag var tvungen att tacka nej. Hade jag vetat att jag skulle få detta samtal så hade jag tagit det lite lugnare och gått och lagt mig i en mer rimlig tid. Men jag tror och hoppas på fler chanser.

Låg i sängen till 13.00. Städade bort gårdagen och slappade vid datorn.

När klockan började närma sig 15 kom Rebban förbi och vi tog bilen först till Hemmakväll för att jag skulle kolla om desperate housewives boxen säsong 5 hade kommit. Och det hade den!!!!!! Så jag köpte säsong 4 & 5. Vilket innebär över 20 timmar med en skit bra serie. Ska packa ner dom i min resväska. Lär ska se en hel del när jag är hos mormor. Hon vill säkert se hon med.

Slutstationen skulle vara ett matställe men jag kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag var sugen på. Rebban ville till Dallas så jag gick till ica för att köpa SMÖRGÅSTÅRTA. Haha, men det var slut:( På vägen tillbaka till Dallas såg jag att Subway var öppet, så en macka med kycklingbröst och curry var vad som fick mätta min mage.
Såg givetvis hockeyn också. Förlust och jag orkar inte ens uttrycka mig. Domarjävlen måste vara blind.
Kvällen har spenderats i soffan med Linderborg & Melle. Det är inte ofta vi ses men dom gånger vi gör det är väldigt betydelsefulla. Ni är bara för bra tjejor.

Ganska gammal bild:)

Nu tar jag pappas V70 till Byske för att lämna igen bilen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0