Snart helg!

Super mysig kväll tillsammans med Lisa! Gick på ett café som låg i samma område som skolan. Köpte mig en kladdkaka och varmchoklad. Kan inte påstå att chokladen var så god men den gjorde sitt med tanke på att det var så fruktansvärt kallt ute igår. Uppemot -20 grader. Och smart som man är så tog jag inga täckbyxor med mig. Gick iallafall en extra runda när vi skulle tillbaka till Lisa. Så nu har jag sett delar av Luleå Universitet. Men rundan gick fort för vi ville bara in i värmen igen.

Har varit på Nord Poolen från 11.30-18.30 idag. Skulle egentligen stannat kvar till 21.30. Men en kille vid namn Olle tyckte att jag skulle ta kväll och jag var inte sen att hålla med. Var bara badbevakning kvar på schemet och det har jag ju varit med om :) Så ikväll har jag istället tillbringat tid i soffan tillsammans med Ulla & Harald. Dom bjöd på ost och kex. Lite lyx denna torsdagsafton. Har dessutom kikat på Robinson för första gången på väldigt länge.

Imorgon är det fredag. Vilket innebär att jag gör min sista dag i Boden. Känns skönt. Känns extra skönt att jag går en kortdag. Kan börja hemfärden redan vid 12. Vilket innebär att jag har helg och 4-dagars ledighet väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0