Gööööteborg

Jag trivs, Göteborg är en fin stad.

Sov hos Malin i natt, hon hade bäddat så fint i Adams rum. (En pajk på 1,5 år)
Imorse vid 10.30 tog vi bussen in till centrum, med all min packning som väger multum.
Tog oss iallafall fram till vårt boende som är ett lägenhetshotell. Helt okej boende.
Möte upp resten av klassen och vandrade sedan vidare till svenska mässan.
Där har vi befunnit oss hela dagen. Vissa av oss har jobbat i Park, fritid & badmästar montern
och andra som värd för dom som föreläser. Har idag lyssnat på två föreläsningar om energi. En pratade skånska och jag fatta nada, nästan iallafall.

Ikväll chillar jag & fyra brudar i vårt rum. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0