Fredag

Sitter hemma i köket hos mor och far. Lämnade Boden/Luleå kring 12 tiden idag. Fick en resevän iform av en tjej vid namn Lisa. Går alltid fortare när man har någon att prata med !

Klockan börjar närma sig halv fyra och snart ska jag till vårdcentralen för att spola ur öronen. Äntligen. Vet inte hur det känns när dom gör det, men har hört att det är väldigt skönt när det väl är gjort. Känns ungefär som att jag har lock för öronen 24/7. Obehagligt.

I afton ska jag umgås med mamma. Bara sitta i soffan och kika på Idol.
Imorgon drar jag och laget till Umeå för att spela match. Skulle egentligen inte vara med imorgon. I afton skulle jag ha flygit till Olso, men ibland ändras ens planer och det gjorde dom får mig denna helg.

Så vinst är vad som gäller!!!!!!! Och Jessica som ska vara med också. Kul att ha dig hemma söt tjejen!!

Ha en trevlig helg mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0