DH!!


Har bokat Desperate housewives boxarna på Hemmakväll!!
Säsong fyra & fem är på ingång!! Fan vilken bra serie.

Vill egentligen bara stanna hemma och slappa i soffan.
Men ska som sagt på en föreläsning. 18.30 startar den
och förhoppningsvis håller den inte på allt för länge.
Har en känsla av att den kommer att pågå i cirka
2 timmar. Min magkänsla säger det. Om det skulle
hända att jag har rätt så blir det en tidigt kväll ikväll.
Sängen kl 21.00!!!

Har idag befunnit mig för det mesta i Eddahallens
källare tillsammans med Gunnar. Rolig snubbe han där.
Har lärt mig mer om vattenrening, tagit prover och spolat filter.
Har även varit förbi vitbergsbadet en sväng. Första gången jag
satt min fot innan för deras stängsel. Gunnar tyckte att jag
var lite pinsam. Men har man bott granne med ett havsbad
i nästan hela sitt liv så har man. Har som inte inte funnits
någon anledning till att fara till stan för att bada.

Denna dag har mest bestått utav skratt, inlärning men
mest trötthet. Måste, måste sova 8 timmar i natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0