Ny vecka

Igår Söndag var det tvättning som stod på schemat. Alltid lika skönt när det är bortgjort!

På kvällen var jag, Lalla, Bea & Huss hos Regina & Robban och käkade grillat, spelade spel och taggade till Göteborg. Dock så tror jag att både Regina & Bea taggade mer till utlandet för på onsdag morgon drar dom till Turkiet, FUSK!! Så när vi lirar innebandy i Göteborg så kommer dom att vara bruna och fina. På en själv så har brunfärgen försvunnit för länge sen :(

Idag är det måndag och jag är ledig som alltid nästan.
Men ska ändå till Byske för att besöka tandläkaren 15.20.
Har i mer än en vecka haft problem med mitt tandkött, har ont och framförallt när jag gapar.
Det började på min vänstra sida och har lite smått gått över men inte helt. Men nu har jag fått samma smärta på den högra sidan. Trodde först att det hade med visdomständerna att göra men är lite osäker.
Jag lär väl snart få veta vad det är för fel. Nu håller jag bara tummarna att det inte ska bli en dyrsmäll.

Annars så är det skit, för tillfället.
Fick just veta att lägenhetspriset har stigit för mycket.
JAG SOM SÅ GÄRNA VILL FLYTTA. Happ, jag lär nog aldrig hitta en fin lägenhet som jag har råd att köpa. 

Har legat och tänkt på att det är fyra saker jag går och väntar svar på.

1. Lägenheten
2. När jag får börja jobba på parkförvaltningen
3. Hur mycket jag får igen/måste betala tillbaka på den norska skatten.
4. Och om jag fått mig in på utbildningen - Park, fritid & badmästare.

Som ni vet så har jag fått svar på punkt 1. Det blir inget lägenhets köp.
Så nu hoppas jag att jag ska få ett glatt besked på de andra punkterna!!!!!!



Nyår Malå 2001


Kommentarer
Postat av: carro

jag tror vi börjar andra veckan i juni!

2010-05-03 @ 13:37:05
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0