Dra åt helvete vad bra det kommer att bli

Har legat ute i solen i fem timmar idag mellan 10-15, underbart skönt !
Fick sällskap av Linda de 2 sista timmarna :)
Dock så har jag fått nå typ av utslag på bröstet, antar att det är nå soleksem.

Nu när värmen och sommaren är här så har jag hunnit kolla igenom min almanacka med alla mina sommarplaner. Kan ju bara börja med att säga så här. Dra åt helvete vad bra det kommer att bli. Nu är jag något peppad inför sommaren.

Målar/grillfest.
Brännbollsyran i Umeå
200 års-kalas (4 st som fyller 50 år, bland annat min mor&far)
60 års-kalas
Fyller 21 år
Lanternan premiären = Klassfest
Midsommarafton
Nattivalen i Arvidsjaur (Björn Rosenström)
Stadsfesten
Förhoppningsvis semster med familjen & Lalla till mormors stuga utanför Norrtälje.


Och dessutom lär det dyka upp mer !! Längtar galet mycket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0