Torsdag

Steg upp 09.00 imorse eftersom att budgivningen skulle återupptas då, men än så länge har inte mäklaren hört av sig. Man kan ju nästan tro att hon vet att jag är lite små nervös och jävlas med mig! haha

Annars idag jobbar jag min sista dag på badhuset, åtminstonde på några månader.
Fredrik ska komma och jobba istället för mig kring 13.30.
För då ska jag smitta iväg och bli telefon intervjuad i cirka 20 minuter.
Det är Anette som håller i Park, Fritid & Badmästar utbildningen som ska intervjua mig.
Det ska bli spännande att se vad hon kommer att ställa för frågor.
Svarar jag bara ärligt och vad jag tycker och tänker så gör jag iallafall mitt bästa, 
då återstår det bara att se hur långt det räcker. 

När klockan slagit 20.00 slutar jag. Far då hem till lägenheten i stan för att umgås med pojken min. 

Sen imorn far jag till Umeå för att hälsa på Emma & Linnea!! Dessutom kommer några fler brudar från min gymnasieklass vara där. Känner på mig att det kommer att bli ruggigt kul.
Galat taggad! 

  

(Dock så har pappa varit hemma två dagar för att han varit jätte förkyld. 
Börjar känna av lite i halsen. Men jag hoppas verkligen inte att jag blivit fullt smittad. 
Har inte tid att vara sjuk!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0