Sol, sol, sol, sol, sol osv

Det är ju sådana här dagar man svettas och är konstant törstig !
Men jag kan inte säga annat än att jag gillar det. Ge mig mer, mer & mer!!
Tycker bara att det är synd att jag ändå är rätt dålig på att vara ute dessa dagar. Dagar som man ofta går och längtar efter. Måste sluta sova så länge. (när det regnar gör det inget)

Har hunnit med att kolla på en lägenhet idag också. Inte ens en nära okej lägenhet.
För det första så låg den granne med E4:an och sen så var det både ful, äcklig och den låg i en 150 år gammalt hus. Hyran var endast 100 kr billigare än den hyra vi har idag. Nej, det blir ingen flytt till den.

Har tryckt min första mjukglass idag också. Lika god även detta år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0