Morgon människa nästa?

Jag har märkt att dagen blir mycket längre ju tidigare man går upp (Konstigt?)
Eller det jag egentligen menar är att man hinner göra mer.

Klev upp 07.40 imorse, gjorde några smörgåsar och käkade dom framför vakna med the voice. (Inte ofta det ses på tv:en, ligger ju alltid och sover då!!!)

08.20 tog jag S 40 till Carro, hämtade upp henne & for till edda.
Där befann vi oss till 10 snåret någon gång. Bubblade och simmade några längder.

Sedan besökte vi Ica för att handla nå mat = sallad för min del.
Och även godsvågen, ja där vet väl alla vad man handlar ;)

Mellan 10.30 - 12.00 låg vi och solade på gräsmattan utanför Carro !
Har fått ta del av solen även idag! Och fortfarande har jag kvar & fått mer soleksem.
Varför ska jag alltid vara så känslig!! (Väntar nu på att Jonna ska komma med en svalkande after sun kräm)

När klockan slagit 12.00 så for vi till Getberget för två lägenhetsvisningar.
Den första är verkligen ett renoveringsobjekt & i den andra så gillade jag inte själva köksinredningen och toan, men annars var den rätt okej.

Just nu sitter jag på jobbet & har gjort det sen klockan ett och kommer att sitta här till klockan 20.
Jobbar helt själv och är det en kotte i bassängen? svar nej. Åhhh, inte konstigt..
...Vem vill bada i ett badHUS en sådan här dag?????????

Aja, får underhålla mig själv i några timmar till & hoppas på att det kommer någon badgäst ialf.
När klockan slagit 20 drar jag till staden & hämtar upp Linda.
Blir chill tillsammans med henne på lyckogränd. Måste smitta ner i källaren någon gång då och då för att tvätta.
Ett måste så att säga.

Ja, allt detta har jag & kommer jag att hinna med! Dags att börja he sig upp tidigare på morgonen?

Imorgon blir det målar/grill fest hos Regina. Återkommer senare om hur den dagen blev !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0