Måndag

Var nyss ner i källaren med nästan alla vinterjackor och hämtade upp alla vår/sommarjackor.
Hur bra känns inte det?! :)
Dock kan man ju tycka att det är lite tidigt för det med tanke på vädret.
Men jag tror att det bara kommer att swischa till så är snön borta.
Bäst att vara redo !

Har ju dessutom varit och inhandlat en ny vårjacka, som jag hoppas att jag snart får/kan börja använda!



Idag så fyller det yngsta barnet i familjen Häll-Pettersson tonåring!
Ja, herregud säger jag bara. Kom ju själv ihåg den dagen jag fyllde 13 och snart skulle börja högstadiet.
Ja nu är det Jonas tur. Åtta år senare!
Grattis på dig lillebrorsan min!



Kommentarer
Postat av: carro

vad snygg jackan var:) O grattis till lilltjompen som har blivit oldie!!

2010-03-29 @ 20:25:28
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0