Lördag

Snart ska jag gå på helg efter en vecka med magsjuka, lång arbetsdag, 2-dagars utbildning, hotell övernattning och 3-rätters middag, en både dålig och bra vecka med andra ord.
Utbildningen var intressant och erfarenhetsgivande, så jag är glad över att jag fick chansen att följa med.

Nu väntar jag bara på att badhuset ska bli tomt så att jag kan slutföra mina arbetsuppgifter och sedan ta pappas bil till stan för att arbeta av några timmar på skebo floorball med laget.

Inte ofta jag lånar pappas bil men han (den jäkeln) är i Kanada!! Så jag tar mig fria händer ;)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: linda

vårda nu TTR med omsorg medans leffe-boy gör vancouver osäkert

2010-03-21 @ 23:23:10
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0