Det här med omställning

Hahaaa, ja klockan är inte ens 08.00 och jag är vaken & pigg. Men å andra sidan så är klockan i Thailand snart 14.00. Och det är väl givet att det tar några dagar att ställa om sig.

Gårdagen var väl fylld, men det är ju så det ska vara !

Hann med en promenad med Linda, hälsa på Carro i hennes nya lägga, kika på en lägenhet med mamma, se kanske en av den grisigaste AIK matchen jag varit på (Måste nämnas) Grisigmatch...som AIK gick segrande ifrån!!! och sedan se syrrans innebandy match, efter det var klockan någon gång efter 22 & jag var dödstrött.

Idag ska jag käka lunch med mor min på stan, FÄRGA HÅRET, och ikväll ska jag se Lallas match på edda.
Sen blir det väl sängen :]

För på lördag ska jag spela min FÖRSTA INNEBANDYMATCH PÅ 6 VECKOR!!
Kommer vara kämpigt men taggad..det är jag!!
Sen att det är lagfest på de gör ju rätt mycket också ;)

Nää, nu tror jag att jag ska slå igång en film. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0