Torsdag

Och som vanligt vid den här tiden när man nyss har kommit hem från jobbet så börjar man bli rosig & röd om kinderna, men det är väl ett solklart tecken på att man är ute hela dagarna. Inte för att jag har något val men :)
Kan egentligen inte alls klaga på mitt jobb. Känns som att det är ett dröm jobb på sommaren.
Dock så är det ibland himmlarns jobbigt att stiga upp på morgonen, men tröttheten brukar försvinna rätt fort. Tur de!

I natt sov jag i husvagn..Med Carro på deras gård. Det var mys !
Och vi snackade igår om att vi har det ändå tur som kan sova gott näst intill var som helst.
Det gjorde jag givetvis också i deras husvagn.
Innan vi traskade i säng, såg vi filmen Äntligen midsommar. Det är sådana filmer som gör att svenska filmer är bra. Man fick sig ett gott skratt lite då & då !

Ikväll ska jag till stan en sväng för att hämta lite kläder.
Sedan ska jag baka en tårta med en jävla massa non stop på.
Tårtan är inte till min bror som fyller 18 imorn. Utan jag ska ta med den på jobbet.
Anna fyllde år i tisdags och jag fyller år på måndag så därför ska vi bjuda på tårta & kakor imorn.
Detta innebär att det blir en extra bra fredag !

Imorgon kväll har jag fotbolls träning. Typiskt att något lag har match på moravallen ikväll, därför måste vi flytta träninen till imorgon. Varför inte träna i Ostvik eller drängs?! Synd att jag inte får bestämma.

Efter träningen ska jag ta bussen till stan & Johanna, vad som händer där återstår att se :)

En vilopaus nu tack.

Så härlig bild!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0