Tisdag 15 Juni.

Jaha tisdag idag. Mitten av veckan. Tycker som vanligt att veckorna går sjukt fort.
Nyss var det måndag & snart är det söndag. Men man brukar ju säga att tiden går fort när man har kul.
Jag har ett kul liv. För det mesta iallafall.

Fick en hel del gjort igår, känns alltid lika skönt att somna då. Man har inte lika mycket att fundera på.
Som jag hade just efter jobbet igår. Höll på att köra Jonna och Evelinas väskor till stan när dom skulle åt andra hållet, det vill säga åt norr. Tur att jag hann tänka efter innan jag passerat Björkhammar & Ostvik. För då skulle det bli ännu mer onödigt långt att köra.

Planterade några fina blommor på balkongen igår kväll. Känns bara allmänt lite trevligare.
Dock så är jag lite orolig att dom ska dö inom en snar framtid eftersom att jag sover i Byske någon dag i veckan & Lalla är ju inte att lita på när det gäller hushållssysslor. Min blomma som jag köpt på blomsterlandet dog när jag var i Thailand :( Men å andra sidan kommer dom ändå inte att få leva längre än en månad för då flyttar vi. Och blomlådan jag satt blommorna i hör till lägenheten på lyckogränd 4 så dom får inte följa med till nyckelgatan.
Aja, Time will tell hur länge dom kommer att blomma.

Fotbollsträningen ikväll gick väl bara hyffsat bra. Känns att jag tragit på mig några kilo och försämrat konditionen sen sist jag lirade boll. Det var dagens sanning de. Men kul är det.
Men jag kan lova att myggen invaderade planen under ett x-antal minuter av träningen.
OIRRITERANDE?! Man blir lite deppig ibland på grund av dom där sate djuren. Fula är dom också.
Dom orden får avsluta detta inlägg. GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0