Oooooonsdag

Har nyss varit & tränat fotboll, SKIT kul träning, en hel blandning av olika övningar.
Kan inte träna imorgon (Lanternan) men jag hoppas verkligen att jag får spela på söndag.
Mot Rönnskär!!

Tidigare idag brände jag en skiva, inte vilken skiva som helst.
LANTERNANPREMIÄR 2010 SKIVAN med världens bästa klass.
Ahhh, endast en jobb dag kvar. Sen smäller det.
Längtar galat mycket till imorn. Är rätt så säker på att kvällen kommer att bli lyckad.
Sällskapet säger ju rätt mycket.

Ikväll står bakning på schemat, har snott min faster Ingers recept på hallonpaj.

Denna paj ska givetvis stå på bordet hos Johanna på midsommarafton med en hel del annan goo mat.
En till dag jag längtar till.
Och det som kommer att kännas så bra (tror ja) är att vakna upp dagen efter midsommarafton och inse att det faktiskt bara är lördag. 2 dagar till med ledighet. UNDERBART

(Har ju glömt nämna att den 29 Juli flyger jag & Lalla till arlanda för att sedan ta bussen till Norrtälje(Vätö) & mormors stuga. Var kanske 4-5 år sen jag var där sist, ska bli så mysigt. Alla i familjen Häll-Pettersson kommer också att befinna sig där, förutom lillebror Magnus som jag anlitat som CHAFFÖR till och från falmark, för svar ja. Lillebror har tagit körkortet. Tiden går fort, man var ju själv nyss där. Men grattis pajken!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0