Det lyckade kalaset

Det känns som att det händer rätt så mycket nu för tiden. Eller är väl mest sliten & trött pga jobbet.
Därför är det riktigt dåligt med uppdateringar på denna blogg.
För någon vecka sedan var jag rätt duktig på att skriva några inlägg, därför tycker jag att jag får vara lite dålig nu ;) Hehhe

Men iallafall. LÖRDAGEN. Så rolig kväll tillsammans med släkt & vänner (& Lalla)
Svårslaget skulle jag nästan säga. Tror inte att en endaste själ hade det tråkigt.
Och hade någon det så får den skylla sig själv!
Mamma Monica, Pappa Leif, Lennart & Anders fyller alla 50 år under 2010.
Och därför var det stor kalas i en gammal skola i Ålund.
Tror vi var runt 80 pers. Det bjöds på go mat, alkohol i form av öl, vin & sprit, & underhållning.
Vi käkade efterrätt, lekte lekar, spelade pingis, dansade & sjöng till sent på natten.
Säger bara tack för kvällen.

Lennart, Pappa, Mamma & Anders! 

Mer bilder lär dyka upp på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0