Torsdag

Vad hände med vädret inatt??
Vaknade av att det spöregnade & åskade uta bara fan.
Har nog aldrig hört att det mulrat så högt..
På ett sätt ganska mysigt, men ändå lite otäckt när man ligger där själv i sängen.
Men kunde trots allt sova hyffsat bra i natt. Var inte lika trött som jag var igår.
& imorgon är det fredag, endast en tidig morgon kvar sen helg!
Alltid lika underbart.
Det enda som jag har planerat är imorgon då jag & Carro först ska på stengården & käka
(PLANKSTEK!!) & sen dra till stan & se bio (ECLIPSE!!)
Känns som en perfekt fredag kväll utan alkohol.
Alkohol kvällarna sparar vi till nästa helg då hela Skellefteå befolkning vet vad som händer då.
En 2-dagars biljett investerades igår.

Btw, imorse när jag skulle gå till E4:an & bussen,
såg jag en gubbe (70 bast) några meter framför mig.
När vi nästan mötes sida, vid sida. Tittar han på mig & säger:
- Då får jag önska dig en trevlig dag.
Min reaktion:
- Öhh, jaha jo ja...Tack detsamma!
Klockan var alltså 06.10 & det är inte många Skellefteåbor som ens hälsar så jag fick lite av en chock. Men kan lova att han gjorde min promenad lite lättare. Han fick mig ju & le !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0