NYCKELGATAN 18, våran nya adress

Redan mitten av veckan & helgen gick också ruggigt fort. Det känns som om jag ska skriva att allt vi gjort i helgen har varit att flytta & städa ur lägenheten på Morö Backe. Men tack vara Lallas kompis Martin, hans far, Rebban & DJ + min mor, far och minsta lillebror så hann vi klart rätt mycket redan fredag & Lördag. Kan inte beskriva hur skönt det kändes just då. Därför taggade jag & Lalla till fest, dock på olika håll.
Inflyttningsfest hos Rebban var det som gällde för mig! Riktigt kul hade jag. & bakis dagen efter var jag också men det är väl sånt man får ta! Hann ändå att packa upp näst intill alla lådor!
Nu återstår bara att fara till IKEA (på lördag) och inhandla det sista.
Sen är allt klart & nöjd tror jag definitivt att jag kommer att bli.
Vill bara måla om alla dörrar vita & lämna in köksluckorna för ommålning. Även toan men det får bli ett senare projekt. De två först nämnda ska ske inom en snar framtid.

Annars i veckan har det inte varit en lugn stund, men jag klagar inte!
Bjöd Linda & Emil på tacogratäng & fick besök av Johanna & Petrus i måndags!
Igår tisdag blev jag & Lalla utmanad på en minigolf runda av Bea & Huss.
Lalla vann över Huss & jag vann över Bea, hyffsat nöjt par ;) Hahha

De få bilder jag tog i lördags innan batteriet dog:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0