Halloj!


Har ju förtusan glömt nämna att Byske havsbad får behålla alla 5 stjärnorna!
Riktigt kul! Dom har höjt poäng gränsen något så det var lite nervöst.
Fika blev vi också bjuda på. Ja, vi är riktigt duktiga ;)

Annars i veckan har vädret varit lite svängit, i måndags var det kanon väder & då fick man sig lite färg. Hoppas på mer. Men då måste ju solen hålla sig framme & inte gömma sig bakom en massa moln. Idag är det iallafall hyffsat bra väder, dock lite kyligt.

I helgen bryr jag mig ej om vad det är för väder, helst får det regna, Eftersom att jag nu hoppas på dåligt väder så har det ju givetvis en orsak. Som jag nämnt tidigare så flyttar vi imorgon. Kl 16.00 får jag nyckeln till nya läggan. Flyttas ska göras hela helgen, men det ska också städas. Fick veta igår att paret som ska flytta in i våran nuvarande lägenhet gärna vill flytta in så fort som möjligt. Så vi bestämde att dom får flytta in nu på måndag, vilket resulterar i att vi har massa att göra. (Inomhus) Känner stressen något. Men dom betalar halva våran hyra (vi får alltså tillbaka pengar) & dessutom ska dom köpa vårat fula köksbord så det känns bara bra det här.
Kommer att kännas bäst när vi väl flyttat in & kommit oss i ordning. Är något taggad på hämta ut lite prylar som jag beställt från Byske möbler & att sedan göra en tripp till Haparanda & IKEA. WEEEEEEIII!!

Skickar en hälsning till mina fina vänner Linda & Johanna som befinner sig på GOTLAND tillsammans med deras boyfriends. ÄR AVUNDSJUK!! Lev & må för faaan.

Fick ett sms av Linda när dom hade anlänt:

"ALLTSÅ DET ÄR SJUKT HÄR!! Precis som utlandet!!!
Lätt 30 grader nu!
Stor balkong mot havet och 10 meter ner till stranden!
En after beach pub just nedanför fyfan love love LOVE"

Ja, Linda håll sånt där för sig själv ;)

Nu: LUNCH


Kommentarer
Postat av: linda

LOVE LOVE LOVE LOV33333333333333333333333



det var kung, förutom att man är hemma nu igen :(:(:(

hahahah puss

2010-07-19 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0