Det går bra nu



Det är mycket nu men det går också bra nu.
Speciellt på jobbet.
I veckan har vi befunnit oss på campingen från 07.00 på morgonen till 16.00 på eftermiddagen..
All denna tid där har en anledning.
Imorgon vid kl 12.00 kommer en/några kontrollanter för att kolla över hela Byske camping.
Ska campingen få behålla alla 5 stjärnor eller kommer dom att förlora en?
Jag är 100% säker på en sak.
Förlorar vi en stjärna så beror det inte på gräsklippningen eller blom skötseln.
För så snyggt som vi gjort det dessa dagar, så snyggt & ordentligt gjort har det aldrig varit.
(Jag & mina två flickor är så duktiga )

För min kära hemort så hoppas jag att alla 5 stjärnorna får finnas kvar!


Annars är det packning & städning av lägenhet som fyller upp resten av min tid på dygnet.
Vill bara få det mesta klart...
..Så att jag kan TAGGA UT A FAN TILL HELGEN.
S T A D S F E S T E N !!!!!!
Alkoholen är köpt, kläderna är valda, sovplats är fixat, förfesten x2 kommer att bli bäst & humöret är på topp, ja nu saknas bara självaste dagarna! GALET

Kommentarer
Postat av: Regina

Ha så himla kul i helgen tjejen, vi lär ju synas! :)

2010-07-08 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0